Kawasaki ATV Forum banner

Tryb awaryjny brute force??

40K views 5 replies 5 participants last post by  bones22  
#1 ·
Czy w brute'ach jest tryb awaryjny? Mam 06 750i, ma 150 godzin, 400 mil, wydaje się, że to już nie to samo, co kiedyś, w przyszłym tygodniu zamierzam zrobić modyfikacje chłodzenia, wirnik, chłodnicę oleju, olej syntetyczny, wskaźnik temperatury, i kupiłem dyna cdi, to, co mnie przeraża, to fakt, że serwisant w salonie powiedział, że nigdy nie słyszał o trybie awaryjnym w żadnym kawi, czytałem, że dyna omija kontrolkę paska, kiedy zadzwoniłem do mojego dealera w sprawie kontrolki paska, powiedzieli mi, że pasek prawdopodobnie wymaga wymiany, naprawa za 300-400 dolarów, nie wiedziałbym, dopóki by tego nie rozebrali, i że muszę to przynieść, dzięki Bogu za tę stronę.
 
#2 ·
Tak, mają tryb awaryjny. I Dyna to ominie, a także ominie ogranicznik biegu wstecznego. Ale jeśli twój jest w trybie awaryjnym, nie będzie jechał szybciej niż kilka mil na godzinę. W obudowie paska znajduje się przełącznik, który będzie trzeba zresetować. Zazwyczaj nie uruchomią przełącznika, chyba że zerwiesz pasek lub coś w tym stylu. Dyna cdi z pewnością zrobi BARDZO zauważalną różnicę. Nie prosiłbym dealera o więcej porad, gdybym był na twoim miejscu! Po prostu przeszukaj to forum, a znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz. Również, jeśli nie ustawiłeś zaworów od czasu, gdy go masz, możesz chcieć to rozważyć. Jest tu BARDZO wiele kompetentnych osób, które wcale nie mają nic przeciwko pomocy, co sprawia, że ta strona jest NIESAMOWITA!!!! Mam nadzieję, że to pomoże.
 
#3 ·
Jeśli pasek się rozerwał, to łatwa naprawa, a jeśli jest w trybie awaryjnym, będziesz wiedział, że możesz jechać tylko około 7 mil na godzinę. Możesz kupić pasek u dealera za około 80 dolarów lub wybrać pasek z rynku wtórnego, jak powiedział J2. Jedyny raz, kiedy się wyłącza, to gdy pasek jest rozerwany... Czy byłeś właścicielem tego motocykla od nowości? Jeśli tak, to kontrolka paska po 100 godzinach powinna się zaświecić w celu regulacji... Mam nadzieję, że to pomoże.
 
#4 ·
Dzięki za rady, chłopaki. Im więcej czytam te posty, tym bardziej nienawidzę dealera, & tak, kupiłem to tam, & wzięli ode mnie rozszerzoną gwarancję, problemy od samego początku, za które próbowali mnie obciążyć, i powiedzieli mi, że muszę to do nich zawieźć w sprawie kontrolki paska i że czeka mnie co najmniej 300 napraw, mają siostrzany salon, który powiedział mi, że nigdy nie słyszał o trybie awaryjnym, zacytowali mi cenę 125 za pierwszy serwis i że przy tym regulują zawory, ale widać, dlaczego mogę być nieufny, drugi sklep chciał 800 za pierwszy serwis, dlatego nigdy nie został zrobiony, nienawidzę złodziei, kłamców i oszustów, myślałem o zabraniu go do dealera w St. Louis, ale to 2,5 godziny, jeszcze raz dzięki, chłopaki!
 
#6 ·
Dzięki za rady, chłopaki, im więcej czytam te posty, tym bardziej nienawidzę dealera, & tak, kupiłem to tam, & wzięli ode mnie rozszerzoną gwarancję, problemy od samego początku, za które próbowali mnie obciążyć, i powiedzieli mi, że muszę to do nich zawieźć z powodu kontrolki paska i że czeka mnie co najmniej 300 napraw, mają siostrzany salon, który powiedział mi, że nigdy nie słyszał o trybie awaryjnym, i zacytowali mi cenę 125,- za pierwszy serwis i że regulują zawory, ale widać dlaczego mogę być nieufny, drugi sklep chciał 800 za pierwszy serwis, dlatego nigdy tego nie zrobiono, nienawidzę złodziei, kłamców i oszustów, myślałem o zabraniu tego do dealera w St. Louis, ale to 2 i pół godziny, jeszcze raz dzięki chłopaki!
Zdaję sobie sprawę, że to starszy wątek, ale ostatni post go podbił. W każdym razie, musisz mówić o RTD Motorsports. Czy to prawda:confused:
 
#5 ·
05 Brute Force 750 Tryb awaryjny

Miałem włączoną kontrolkę paska, zdjąłem osłonę pierwotną, upewniłem się, że przełącznik jest w pozycji włączonej, złożyłem go z powrotem, pasek wyglądał dobrze, teraz kontrolka paska miga, a maszyna jest w trybie awaryjnym, czy ktoś może mi pomóc z instrukcjami, jak zresetować maszynę.

Bardzo wdzięczny