Kawasaki ATV Forum banner

Mule pro 1000 teruggeroepen, nu weet ik niet wat ik moet nemen???

17K views 87 replies 27 participants last post by  opaleski  
#1 ·
Ik was net bezig met het kopen van een 2024 Mule Pro 1000 fxr toen er een landelijke "verkoopstop" van Kawasaki kwam voor alle 1000-eenheden.
Blijkbaar is er een combinatieprobleem? (Lijkt geen snelle oplossing te zijn)
Nu zit ik vast en probeer ik een andere UTV te vinden die qua capaciteiten en prijs in de buurt komt.
Ik kijk naar een 2023 Can am defender hd9 en een 2023 mule pro fxr die slechts 812cc heeft en minder trekgewicht.
Ik heb deze unit nodig voor een TN-eigendom in een bergachtig bosgebied. Steile hellingen, veel omgewaaide bomen die eruit moeten worden getrokken en algemeen werk rondom het eigendom.
Ik heb deze unit binnen de komende 4-6 weken nodig.
De vraag is, moet ik wachten en kijken of de 2024 1000's weer op de markt komen?
Of zal de 2023 fxr met 812cc motor genoeg werkpaard voor mij zijn?
Of gewoon voor de Can am defender gaan?
Alle hulp zou worden gewaardeerd!

#5 ·
Ik zou geen machine met riemaandrijving gebruiken om bomen te trekken. Klinkt als werk voor een tractor.
Wat zijn je andere taken ervoor?
Het gaat voornamelijk gebruikt worden om boomstammen naar het pad te slepen zodat ik ze kan verwerken. (Niet zo erg als het klinkt als je ze blokkeert en omhakt)
Andere taken zijn het vervoeren van rotsen, brandhout en algemeen tuinwerk rond het terrein

#3 ·
Ik was net bezig met het kopen van een 2024 Mule Pro 1000 fxr toen er een landelijke "verkoopstop" van Kawasaki kwam voor alle 1000-eenheden.
Nu zit ik vast en probeer ik een andere UTV te vinden die qua mogelijkheden en prijs in de buurt komt.
Ik kijk naar een 2023 Can am defender hd9 en een 2023 mule pro fxr die slechts 812cc heeft en minder trekgewicht.
Ik heb deze unit nodig voor een TN-eigendom in een bergachtig bosgebied. Steile hellingen, veel omgewaaide bomen die moeten worden uitgetrokken en algemeen werk rondom het eigendom.
De vraag is, moet ik wachten en kijken of de 2024 1000's weer op de markt komen?
Wat? We hebben de onze gisteren pas gekregen. Het is een FXT Pro Ranch 1000. Wat is het probleem?

#79 ·
De ophanging zakt door als je de bedcapaciteit maximaal benut en de cvt is niet geweldig om te trekken. Ik zou de FXR aanbevelen voor algemeen werk, maar ik ben het ermee eens dat je misschien een tractor nodig hebt voor wat je ermee van plan bent te doen. Controleer de capaciteiten.
Zakt door? Het heeft zelfnivellerende schokdempers achter. Ze passen zich dienovereenkomstig aan. Of tenminste mijn Ranch Edition wel

#11 ·
De jury is verdeeld over de CFMotos, aangezien die er nog niet lang genoeg zijn om te weten hoe betrouwbaar ze zijn. Sommigen beweren al dat ze lang niet zo sterk en robuust zijn als die van Kawasaki... Maar ik ben niet enthousiast over het feit dat Kawasaki geen sterkere veren plaatst om 1000 lbs aan te kunnen. En een aanhanger van 2000 lbs op wielen trekken is iets anders dan een boomstam van 2000 lbs trekken die misschien 5000 lbs kracht nodig heeft om in beweging te komen. Maar ja, misschien is een tractor logisch voor het zware werk en een kleine SxS voor het lichte werk. Maar als je stammen trekt die zelden echt groot zijn of de laadbak niet vaak vol laadt, kun je het waarschijnlijk prima doen met een gebruikt 800cc-model.

#14 ·
Zou een lier niet beter van pas komen om te trekken?
Toegegeven, ik heb een paar gevallen dennen en ceders met een ketting op mijn FXR getrokken zonder problemen, maar de lier is moeilijk te verslaan.
Ik heb een blok dat ik graag gebruik en dat helpt met mechanisch voordeel en de belasting vermindert op wat ik gebruik om te trekken

#15 ·
Ik heb naar Cam Am gekeken voordat ik mijn Pro-Fxt kocht. Ik heb een 2020 met de 820, max. 45 mph, ik heb een zeer heuvelachtig terrein, ik heb dit ding een paar keer volgeladen waarbij ik me erg ongemakkelijk voelde met de vering, maar die 3-cilinder is een krachtpatser, ik kon gemakkelijk heuvels op met een volle lading, ik had zelfs een grote ronde val van de heuvel die zo steil was en ik had hem zo hoog geladen! Ik ben dol op mijn Mule, maar ik heb geen snelheid of vermogen nodig, alleen functionaliteit, ik heb er nu meer dan 4500 probleemloze mijlen op zitten. Als ik meer vermogen wilde en ruimte had voor de langere wielbasis, zou ik de hele dag voor Cam-am kiezen, ik was dol op degene die ik heb gedemonstreerd, maar ik heb de kortere wielbasis nodig en ik vind de functionaliteit van 3 of 6 stoelen prettig.

#16 ·
Ik heb naar Cam Am gekeken voordat ik mijn Pro-Fxt kocht. Ik heb een 2020 met de 820, max. 45 mph, ik heb een zeer heuvelachtig terrein, ik heb dit ding een paar keer volgeladen waarbij ik me erg ongemakkelijk voelde met de vering, maar die 3-cilinder is een krachtpatser, ik kon gemakkelijk heuvels op met een volle lading, ik had zelfs een grote ronde val van de heuvel die zo steil was en ik had hem zo hoog geladen! Ik ben dol op mijn Mule, maar ik heb geen snelheid of vermogen nodig, alleen functionaliteit, ik heb er nu meer dan 4500 probleemloze mijlen mee gereden. Als ik meer vermogen wilde en ruimte had voor de langere wielbasis, zou ik de hele dag voor Cam-am kiezen, ik was dol op degene die ik demo'de, maar ik heb de kortere wielbasis nodig en ik hou van de functionaliteit van 3 of 6 zitplaatsen.
Image

#20 ·
Toen ik in 2020 zocht, kon ik geen CanAms vinden om naar te kijken. Mijn buurman heeft er net een gekocht. Ik wil het bekijken.
Ja eerlijk gezegd, de Defender leek een fijnere rit te zijn, maar ik denk dat ik de muilezel nog steeds had geprefereerd vanwege de garantie en de betrouwbaarheid.
Maar ik ben nog steeds blij met mijn aankoop. Ik hoop alleen dat het op de lange termijn werkt

#21 ·
Nu zit ik vast en probeer ik een andere UTV te vinden die qua capaciteiten en prijs in de buurt komt.
Ik heb deze unit nodig voor een TN-eigendom in een bergachtig bosgebied. Steile hellingen, veel omgewaaide bomen die eruit moeten worden getrokken en algemeen werk rondom het eigendom.
Net een maand geleden een gekocht. Als ze niet snel een oplossing hebben, laat ik mijn advocaat het afhandelen

#36 ·
Ik ben een vliegtuigmonteur. Ik doe het al 35 jaar. Ik maak fouten, ze parkeren ze in iemands achtertuin. Ik heb een Toyota Tundra 2021 gekocht. Stuurhuis heeft alle vloeistof eruit gegooid en de besturing verloren. Wordt moe van fouten
Ik ben het ermee eens dat uw beroep een hoge mate van vaardigheid en aandacht voor detail vereist. Maar bent u bereid om $200.000 te betalen voor die Tundra of $75.000 voor een Mule, zodat ze dezelfde mate van kwaliteit van onderdelen, engineering, enz. kunnen hebben als de vliegtuigen waaraan u werkt?

#30 ·
Ik heb deze unit nodig voor een TN-eigendom in een bergachtig bosgebied. Steile hellingen, veel omgewaaide bomen die moeten worden weggetrokken en algemeen werk rondom het eigendom.
Of zal de 2023 fxr met 812cc motor voor mij voldoende een werkpaard zijn?
Ik heb een 1000 en hij heeft de inlaat vernietigd door terugslag en wacht op reparatie en het is al een maand

#47 ·
De sleutel omdraaien....wachten tot de brandstofpomp stopt met lopen.... starten, geen voet op het gas. Ik heb geen backfires of aarzeling gehoord bij het starten. Gekocht in november '23 en het staat op de terugroepactie. Ik ga de mijne rijden.... als het brandt, nou ja
De mijne loopt prima. Het is verzekerd. Laat het branden

#46 ·
Het inlaatspruitstuk is vervaardigd van gegoten kunststof en lijkt uit twee aan elkaar gelijmde/geplakte delen te bestaan. Kunststof kan de druk van een backfire niet aan. Ze zouden metaal moeten gebruiken, zoals ze in het verleden altijd hebben gedaan. Helaas prevaleren kosten- en gewichtsbesparingen en de bonen tellers. Hopelijk wordt het nieuwe onderdeel gemaakt van metaal, of een veel robuustere kunststof, en wordt de ECU opnieuw in kaart gebracht om backfires te verminderen of te voorkomen.
edit toegevoegd ja, dit is de 1000 cc twin motor, niet de 1000 cc inline-4 die in de Ridge wordt gebruikt.

#61 ·
Het inlaatspruitstuk is vervaardigd van gegoten kunststof en lijkt uit twee aan elkaar gelijmde/geplakte delen te bestaan. Kunststof kan de druk van een backfire niet aan. Ze zouden metaal moeten gebruiken, zoals ze in het verleden altijd hebben gedaan. Helaas prevaleren kosten- en gewichtsbesparingen en de boekhouders. Hopelijk wordt het nieuwe onderdeel van metaal gemaakt, of van een veel robuustere kunststof, en wordt de ECU opnieuw in kaart gebracht om backfires te verminderen of te voorkomen.

edit toegevoegd ja, dit is de 1000 cc twin motor, niet de 1000 cc inline-4 die in de Ridge wordt gebruikt.
mijn nieuwe 1000 heeft daadwerkelijk een backfire gehad en het inlaatspruitstuk opgeblazen en de injectoren eruit geblazen.. ze hebben de mijne al meer dan 2 maanden en geen reparatie

#51 ·
Ik heb deze unit nodig voor een TN-eigendom in een bergachtig bosgebied. Steile hellingen, veel omgevallen bomen die moeten worden weggetrokken en algemeen werk rondom het eigendom.
Wat heb je uiteindelijk gekocht of wacht je nog steeds?

#58 ·
Ik vroeg Kawi of de garantie het zou dekken als het spruitstuk zou ontploffen. Ze zeiden NEE. Ik kan me voorstellen dat je verzekering dat ook niet zou doen, vooral als ze beginnen te graven. De mijne staat bij mijn veranda onder een hoes. Dit begint me te irriteren. Ik probeer zo geduldig mogelijk te zijn, want dit soort dingen gebeuren. We hebben een 1e generatie motor gekocht. Ik had het beter moeten weten en nog een jaar of zo moeten wachten, of gewoon het 2023-model moeten kopen. In de tussentijd zal ik bier drinken en ernaar staren. -Ryan

#62 ·
Ik heb deze unit nodig voor een TN-eigendom in een bergachtig bosgebied. Steile hellingen, veel omgevallen bomen die eruit moeten worden getrokken en algemeen werk rondom het eigendom.
laatste update vandaag

Ik heb een probleem met deze zin:

Elke Kawasaki is ontworpen en
geproduceerd met extreme zorg en aandacht voor detail, met de
uiteindelijke tevredenheid van onze klanten in gedachten.

Dat lijkt op zijn best onwaar te zijn. Deze persoon (ik) is niet onder de indruk van hun inspanningen voor mijn ultieme tevredenheid, wat de "aandacht voor detail" ook onwaar maakt. Het is waarschijnlijker een verkoopmentaliteit van "smijt ze in elkaar en verkoop ze", we zullen eventuele tekortkomingen aanpakken zodra ze zich voordoen. Kawasaki, je bent voor altijd een klant kwijtgeraakt, aangezien ik maandenlang niet kan gebruiken waar ik voor heb betaald. Bedankt voor het verkopen van een duur, defect product aan ons allemaal. (niet).

Bedankt voor uw geduld met Kawasaki. Kawasaki waardeert uw
business en uw toewijding aan ons merk. Elke Kawasaki is ontworpen en
geproduceerd met extreme zorg en aandacht voor detail, met de
uiteindelijke tevredenheid van onze klanten in gedachten. In overweging van de huidige situatie,
kunnen we de teleurstelling die u met deze ervaring heeft gehad, delen.
Kawasaki werkt momenteel met de CPSC via het goedkeuringsproces
voor de reparatie. Zodra het is goedgekeurd, zal Kawasaki u meer
details geven over hoe u uw voertuig kunt laten repareren. Bedankt voor uw
voortdurende geduld.

Bedankt voor uw tijd.

Kawasaki Customer Care Team

#88 ·
laatste update vandaag

Ik heb een probleem met deze zin:

Elke Kawasaki is ontworpen en
geproduceerd met extreme zorg en aandacht voor detail, met de ultieme tevredenheid van onze klanten in gedachten.

Dat lijkt op zijn best onwaar te zijn. Deze persoon (ik) is niet onder de indruk van hun inspanningen voor mijn ultieme tevredenheid, wat de "aandacht voor detail" ook onwaar maakt. Het is waarschijnlijker een verkoopmentaliteit van "sla ze in elkaar en verkoop ze", we zullen eventuele tekortkomingen aanpakken zodra ze zich voordoen. Kawasaki, je bent voor altijd een klant kwijtgeraakt, want ik doe het zonder het gebruik van waar ik voor heb betaald, maandenlang. Bedankt voor het verkopen van een duur, defect product aan ons allemaal. (niet).

Bedankt voor uw geduld met Kawasaki. Kawasaki waardeert uw
business en uw toewijding aan ons merk. Elke Kawasaki is ontworpen en
geproduceerd met extreme zorg en aandacht voor detail, met de ultieme tevredenheid van onze klanten in gedachten. In overweging van de huidige situatie,
kunnen we de teleurstelling die u met deze ervaring heeft gehad, delen.
Kawasaki werkt momenteel met de CPSC via het goedkeuringsproces
voor de reparatie. Zodra het is goedgekeurd, zal Kawasaki u meer
details geven over hoe u uw voertuig kunt laten repareren. Bedankt voor uw
voortdurende geduld.

Bedankt voor uw tijd.

Kawasaki Customer Care Team
Ik ben ook op zoek naar iets anders. Ik heb genoeg van deze BS!

#63 ·
Ik bezit een 2020 Mule Pro, ik ben dol op de machine. Ik heb sinds dag één een koppelingsgeluid, ben twee keer terug geweest en kreeg te horen dat het een normaal geluid is. Ze hebben me de tweede keer een rekening gestuurd, de machine viel nog onder de garantie. Ik belde Kawasaki en hoorde dezelfde onzin. Er is niets normaals aan een koppeling die klinkt als een blik vol stenen dat wordt geschud. En niets normaals aan een nieuwe machine die de injectoren eruit blies na terugslag. Ik zou nooit meer iets van Kawasaki kopen. Ze geven gewoon niet om hun klanten.