Ik was net bezig met het kopen van een 2024 Mule Pro 1000 fxr toen er een landelijke "verkoopstop" van Kawasaki kwam voor alle 1000-eenheden.
Blijkbaar is er een combinatieprobleem? (Lijkt geen snelle oplossing te zijn)
Nu zit ik vast en probeer ik een andere UTV te vinden die qua capaciteiten en prijs in de buurt komt.
Ik kijk naar een 2023 Can am defender hd9 en een 2023 mule pro fxr die slechts 812cc heeft en minder trekgewicht.
Ik heb deze unit nodig voor een TN-eigendom in een bergachtig bosgebied. Steile hellingen, veel omgewaaide bomen die eruit moeten worden getrokken en algemeen werk rondom het eigendom.
Ik heb deze unit binnen de komende 4-6 weken nodig.
De vraag is, moet ik wachten en kijken of de 2024 1000's weer op de markt komen?
Of zal de 2023 fxr met 812cc motor genoeg werkpaard voor mij zijn?
Of gewoon voor de Can am defender gaan?
Alle hulp zou worden gewaardeerd!
Blijkbaar is er een combinatieprobleem? (Lijkt geen snelle oplossing te zijn)
Nu zit ik vast en probeer ik een andere UTV te vinden die qua capaciteiten en prijs in de buurt komt.
Ik kijk naar een 2023 Can am defender hd9 en een 2023 mule pro fxr die slechts 812cc heeft en minder trekgewicht.
Ik heb deze unit nodig voor een TN-eigendom in een bergachtig bosgebied. Steile hellingen, veel omgewaaide bomen die eruit moeten worden getrokken en algemeen werk rondom het eigendom.
Ik heb deze unit binnen de komende 4-6 weken nodig.
De vraag is, moet ik wachten en kijken of de 2024 1000's weer op de markt komen?
Of zal de 2023 fxr met 812cc motor genoeg werkpaard voor mij zijn?
Of gewoon voor de Can am defender gaan?
Alle hulp zou worden gewaardeerd!